24 Ocak 2011 Pazartesi

Blog Yazarı olmak

Sosyal medya ve paylaşım siteleri o kadar büyüdü ki,artık benimde bu blog işini keşfetme vaktim geldi de geçiyor sanırım.
Yazmaktan çok konuşmaktan hoşlanan biriyim fena hatip sayılmam son yıllarda danışman olarak kürsü deneyimim azalsada en kısa zamanda sahalara ineceğimi düşünüyorum.Yazma işine gelince işime geldiği zamanda fena yazılar kaleme almıyor değilim.Aslında kısa öz yazan yazarlara fena halde imreniyorum.Bir İlhan Selçuk olmayı ne çok isterim,zor değil mi?
Blogum adınından anlaşılacağı gibi siyaset damarlarıma bir eroin gibi enjekte edildi sanırım bu sevda beni yakıp kavuyor.14 yaşındaydım bu işe başladığımda şimdi olduk 26.Dile kolay 12 sene de neler gördü bu gözler neler yaşadı bu yürek.Umarım gördüklerimi ve yaşadıklarımı sizlerle paylaşırım ve sizde bu deneyimlerimden yararlanırsınız.
Birçok işte başarılı olduk sayılır.Bakalım bu blog yazarlığı işinde başarılı olacak mıyız?Bir atasözünün dediği gibi bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CELAL ŞENGÖR’ÜN CEHALETİ